• Lubicie wrapy z popularnej sieci fast foodów? Nasz śniadaniowy wrap z jajkiem i serkiem do złudzenia go przypomina, jednak jest jego mniej kaloryczną wersją.
  • Tortilla pełnoziarnista ma więcej błonnika w porównaniu z wersją zwykłą. Dzięki temu na dłużej towarzyszyć nam będzie uczucie sytości.

Kaloryczność: -nur 409kcal nur-

Czas przygotowania: -dur:10M 10 minut dur-

Przepis dla -yl:1 1 osoby yl-

Dieta: wegetariańska

Śniadaniowy wrap z jajkiem i serkiem - składniki:

  • --ing 1 jajo kurze ing--
  • --ing ½ cebuli ing--
  • --ing 1/3 łyżeczki oliwy ing--
  • --ing 65g serka Philadelphia lekkiego ing--
  • --ing Kilka liści sałaty rzymskiej ing--
  • --ing 1 tortilla pełnoziarnista ing--

Jak przygotować śniadaniowy wrap z jajkiem i serkiem?

--ins Na patelni z rozgrzaną oliwą podsmażamy posiekaną w drobną kostkę cebulkę. Przyprawiamy ją solą i pieprzem. Po chwili dodajemy jajko i robimy jajecznicę.

Tortillę smarujemy serkiem, wykładamy kilka listków sałaty i przygotowaną jajecznicę.

Zwijamy do postaci wrapa i podgrzewamy na suchej patelni z każdej strony, aby się zarumieniła (najpierw przykładamy łączniem, aby nic się nie rozpadło).

Gotową tortillę kroimy na pół. ins--