• Tuńczyk jest doskonałym źródłem białka. Jeśli jednak nie do końca go lubimy możemy zastąpić go np. makrelą czy łososiem.
  • Miska obfitości z tuńczykiem jest zbilansowanym posiłkiem, który idealnie sprawdzi się jako lunch do pracy.

Kaloryczność: --nur 425kcal nur--

Czas przygotowania: --dur 25M dur--

Przepis dla --yl:1 1 osoby yl--

Dieta: tradycyjna, bezmleczna

Miska obfitości z tuńczykiem - składniki:

  • --ing 1 łyżka (20g) oliwek ing--
  • --ing 1 pomidor ing--
  • --ing Szczypta pieprzu ing--
  • --ing 1 łyżeczka suszonego tymianku ing--
  • --ing 65g tuńczyka w sosie własnym ing--
  • --ing ½ woreczka kaszy pęczak ing--
  • --ing 1 garść (100g) fasolki szparagowej - świeżej lub mrożonej ing--
  • --ing 3 łyżeczki koperku ing--
  • --ing 1 łyżka oliwy ing--

Miska obfitości z tuńczykiem - sposób przygotowania:

--ins Kaszę gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Fasolkę gotujemy al dente. Odcedzamy i zostawiamy do ostudzenia. Pomidor kroimy w kostkę.

Kaszę wykładamy do miseczki, po bokach kładziemy resztę składników: fasolkę, pomidora, oliwki, tuńczyka

Całość skrapiamy oliwą, posypujemy koperkiem, pieprzem i tymiankiem. ins--