• Korzystając z gotowych produktów, spójrzmy na ich skład. Im krótszy, tym lepszy.
  • Wykorzystując gotowe kluski z przepisie na gnocchi z botwiną i parmezanem, znacząco skracamy czas gotowania. Pamiętajmy, że nasze dania nie muszą być w 100% idealne. Ważne, żeby całość naszej diety była zdrowa. 

Kaloryczność: 394 kcal

Czas przygotowania: 20 minut

Przepis dla 1 osoby

Dieta: wegetariańska

Gnocchi z botwiną i parmezanem - składniki:

  • ok. 27 g parmezanu
  • 1 ząbek czosnku
  • 150 g gnocchi 
  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek
  • szczypta pieprzu
  • szczypta soli
  • ½ pęczka botwiny 

Gnocchi z botwiną i parmezanem - przygotowanie:

Gnocchi przygotowujemy wg instrukcji na opakowaniu. Botwinkę myjemy, liście siekamy, a buraczki obieramy i kroimy w kostkę. 

Na patelni rozgrzewamy oliwę. Dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek, botwinkę i podlewamy ok. 40 ml wody. 

Dusimy, aż botwinka zmięknie. Dodajemy ugotowane gnocchi, przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. 

Zmniejszamy płomień do minimum, a całość posypujemy startym parmezanem. 

Jak lekko się rozpuści, przekładamy na talerz.