• Jeśli chcesz dostarczyć sobie kwasów tłuszczowych omega-3, nie musisz sięgać po suplementy. Siemię lniane dostarczy kwasu α-linolenowego z rodziny wspomnianych wcześniej omega-3. 
  • Pudding lniany to nie tylko niezbędne kwasy tłuszczowe, ale też błonnik, który wspomaga w zaparciach i redukcji masy ciała. 
  • W sezonie używajmy świeżych owoców jagodowych. Mają one niski indeks glikemiczny, dzięki czemu osoby z cukrzycą czy insulinoopornością mogą je jeść. 

Kaloryczność: 360 kcal

Czas przygotowania: 20 minut

Przepis dla 1 osoby

Dieta: wegetariańska

 Pudding lniany - składniki:

  • 100 g malin mrożonych
  • 2 łyżki otrębów owsianych
  • 3 łyżki siemienia lnianego
  • 1 opakowanie (150 g) serka wiejskiego lekkiego
  • 100 ml wody

Pudding lniany - sposób przygotowania:

Siemię zalewamy wodą i gotujemy na małym ogniu, aż powstanie kleik.

Przekładamy do naczynia blendera razem z malinami i miksujemy na jednolitą masę.

Przekładamy do miseczki, dodajemy serek wiejski i posypujemy otrębami.