Wartości odżywcze: kalorie - 401 kcal; białko - 21,66 g; tłuszcze - 23,52 g; węglowodany - 27,23 g

Przepis dla 1 osoby
Czas przygotowania: 15 min

Omlet z warzywami - składniki:

  • 2 jajka
  • 1/2 cebuli
  • 1/2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1/2 papryki czerwonej
  • garść rukoli
  • garść szpinaku
  • 30 g serka śmietankowego (1 i 1/4 łyżki) 
  • kromka chleba pełnoziarnistego

Jak zrobić omlet z warzywami?

Cebulę i paprykę kroimy w mniejszą kostkę i podsmażamy na rozgrzanej patelni z dodatkiem oliwy.

Doprawiamy solą i pieprzem. Dorzucamy garść szpinaku i czekamy, aż zmniejszy swoją objętość.

Do miski wbijamy dwa jajka, dodajemy szczyptę soli i dokładnie mieszamy.

Masę jajeczną wlewamy na podsmażone warzywa - patelnię przykrywamy pokrywką i smażymy ok. 3-4 minut.

Pieczywo smarujemy serkiem, gotowy omlet przekładamy na talerz i posypujemy świeżą rukolą.