Costa Coffee to popularna sieć kawiarni założona ponad 50 lat temu w Londynie przez braci Bruna i Sergia Costa. Obecnie na świecie działa ponad 3 tys. kawiarni Costa Coffee, z czego w Polsce jest ich ponad 100. 

Teraz idą w ślady innych sieciówkowych kawiarni i dostosowując się do czasów pandemii, gdy spędzamy dużo więcej czasu w domu, marka postanowiła sprzedawać swoją mieszankę kawy w wersji do domu. 

Kawa Costa Coffee Home Edition dostępna jest w czterech wersjach smakowych: Signature Blend (mieszanka ziaren arabiki i robusty z nutami karmelu i orzechów), Signature Blend – ciemno palona (mieszanka ziaren arabiki i robusty z nutami ciemnej czekolady i prażonych migdałów), The Bright Blend (arabika z nutami miodu, mlecznej czekolady i ciasteczek) oraz Colombian Roast (arabika z nutami miodu i pomarańczy).

Costa Coffee wprowadza do sprzedaży kawę w wersji do domuCosta Coffee wprowadza do sprzedaży kawę w wersji do domu mat.pras.

Wszystkie opcje dostosowane są do użytku w domowych ekspresach ciśnieniowych i przelewowych, kawiarkach oraz ekspresach kapsułkowych. Do wyboru są trzy opcje wagowe - 200 g, 500 g i 1 kg. Kawy można kupić m.in. w internetowym supermarkecie frisco.pl., sklepach sieci urocash, delikatesach Centrum E.Leclerc, InterMarche, Lewiatanie, niewielkich sklepikach osiedlowych i kawiarniach Costa Coffee. Ceny kilograma kawy wahają się od 70 zł do 100 zł w zależności od wielkości opakowania i mieszanki ziaren.