Dla --yl 2 --yl osób
Przygotowanie: --dur 10M --dur

Kaloryczność: --nur 999 --nur kcal

--nam Grzanki z awokado, truskawkami i szparagami nam-- - składniki:

  • --ing duże, dojrzałe awokado (najlepiej odmiany hass) --qua 215 g --qua --ing
  • --ing --qua 8 --qua truskawek --ing
  • --ing --qua 2 --qua łodygi zielonych szparagów --ing

Dodatki:

  • --ing --qua 4 --qua kromki chleba na zakwasie --ing
  • --ing --qua 2 łyżki --qua oliwy --ing
  • --ing sól w płatkach --ing
  • --ing pieprz --ing

Grzanki z awokado, truskawkami i szparagami - jak zrobić:

--ins Chleb opiekamy na grillu w piekarniku lub na suchej patelni, z obydwu stron, żeby był chrupiący. Awokado kroimy na pół, usuwamy pestkę, a owoc kroimy w plastry. Łyżką oddzielamy miąższ od skórki i układamy na kromkach. Truskawki i szparagi czyścimy, kroimy w plasterki (szparagi np. na skos). Układamy na awokado. Skrapiamy oliwą, posypujemy solą w płatkach i świeżo zmielonym pieprzem. --ins


Rada
To samo połączenie możemy wykorzystać, robiąc sałatkę. Mieszamy młode liście sałaty (np. roszponki) lub szpinaku z pokrojonymi na wstążki surowymi szparagami (białymi lub zielonymi). Dodajemy pokrojone w plasterki truskawki i awokado oraz dressing z oliwy i soku z cytryny. Sałatkę podajemy z grzankami.