Heart of England Fine Foods połączył siły z zespołem UK Trade and Investment w Warszawie oraz biznesowymi liderami w Polsce, aby rozwinąć program eksportowy w celu poprawy profilu i sprzedaży produktów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Projekt jest wspierany przez nową e-platformę B2B, oferującą najwyższej jakości produkty.

Pozwala ona polskim nabywcom produktów spożywczych kupować bezpośrednio poprzez HEFF's International Trading Desk (Międzynarodowy Punkt Handlowy HEFF).  Projekt będzie promowany w ramach kampanii Food is GREAT.

Jest to świetna okazja nie tylko dla naszych producentów, ale również dla rynku eksportowego Wielkiej Brytanii. Klienci będą mieli możliwość nabycia produktów z serca Anglii w jednym centralnym punkcie, a zamówienie zostanie zrealizowane przez HEFF's International Trading Desk (Międzynarodowy Punkt Handlowy HEFF), za pomocą dedykowanych partnerów logistycznych w celu zapewnienia jakości w trakcie całego procesu  - podsumowuje Prezes HEFF Karen Davies.

Kampania rozpoczęła się w Polsce na początku marca 2014 roku wydarzeniem "Say Cheese" w  siedzibie Brytyjsko-Polskiego Centrum Biznesu w Warszawie, w którym uczestniczyli: Lord Livingston, Minister ds. Handlu i Inwestycji, Robin Barnett, Ambasador Brytyjski w Polsce oraz Antoni Reczek, Przewodniczący Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej.

W maju, w dziesiątą rocznicę wstąpienia Polski do Unii Europejskiej, w Izbie Gmin parlamentu brytyjskiego, odbędzie się specjalna, uroczysta kolacja, która będzie stanowiła formalne otwarcie wspomnianej platformy B2B. Menu zostanie przygotowane przez głównego szefa kuchni Grupy HEFF Marka Ridinga i będzie oparte na produktach firm zrzeszonych w HEFF.

Zadaniem HEART of ENGLAND fine foods (HEFF) jest promocja i zwiększanie świadomości na temat napojów i produktów spożywczych w rejonie Heart of England, w tym w Shropshire, Staffordshire, Herefordshire, Worcestershire, Warwickshire, Birmingham, Black Country, Cheshire oraz Oxfordshire. Poprzez szeroki program działań, HEFF pomaga regionalnym producentom jedzenia i napojów rozwijać i tworzyć zrównoważone i przynoszące zysk rynki zbycia dla ich produktów.

Projekty zarządzane przez HEFF są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.