Organizatorem konferencji jest branżowy miesięcznik Food Service. Pełna nazwa konferencji brzmi: 'Czas na zmiany, czyli oryginalność i świeżość w promowaniu gastronomii'. Spotkanie będzie się koncentrować na nowoczesnych rozwiązaniach marketingowych niezbędnych w promowaniu i rozwijaniu restauracji i knajp. Plan całodniowej konferencji jest bogaty - zainteresuje zarówno szefów kuchni, menedżerów działających w biznesie od dawna, jak i nowicjuszy planujących otwarcie knajpy. W programie wykłady oraz dyskusje. Konferencja potrwa od 9 do 18. Słuchacze będą mieli szansę dowiedzieć się i podyskutować m.in. o budowaniu relacji z dostawcami, najnowszych trendach w świecie restauracyjnym, kreowaniu wizerunku szefa kuchni i restauratora, wykorzystywaniu social media do promowania restauracji.
Wśród prelegentów znajdą się znani szefowie kuchni: Robert Trzópek (The Harvest), Paweł Oszczyk (La Rotisserie), Ewa Olejniczak (hotel InterContinental), Adam Chrząstowski (Ancora), Krzysztof Rabek oraz restauratorzy: Agnieszka Kręglicka (Kręgliccy. Restauracje i Catering, Luiza Trisno (Yellow Dog), Justyna Zdunek (Metamorfoza).

Nad częścią merytoryczną czuwać będą prof. dr hab. Teresa Taranko - kierownik Katedry Rynku, Marketingu i Jakości SGH oraz Agnieszka Małkiewicz (AM HoReCa Communications).

Ciekawie zapowiada się również wykład dotyczący food designu i projektowania komunikacji wizualnej w gastronomii. Wśród panelistów: Marta Gessler (właścicielka restauracji Qchnia Artystyczna, designerka), Krzysztof Gałkowski (właściciel Beirut Hummus & Music Bar oraz Kraken Rum Bar) oraz odpowiedzialni za projekty wielu warszawskich restauracji: biuro projektowe Lange & Lange i pracownia architektoniczna MOKO Architects.

 

Kompletny program konferencji oraz warunki uczestnictwa w niej (koszt uczestnictwa dla jednej osoby to 450 zł) znajdziecie na www.konferencje.media.com.pl/czasnazmiany