Dieta bezglutenowa. Śniadanie bez chleba

Tomek Woźniak, Tessa Capponi-Borawska
15.10.2014 11:15
A A A Drukuj
Śniadanie to prawdziwe wyzwanie w diecie bezglutenowej. Jak rozpocząć dzień bez chleba? Proponujemy smakowite sałatki, omlety i kasze

Fot. Marcin Klaban

(dla 1 osoby)

 

Składniki

 

Sposób przygotowania

Kaszę gotujemy na sypko zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Nieobranego ogórka oraz paprykę kroimy w kostkę, a pomidorki - na połówki lub ćwiartki. Ugotowaną kaszę przelewamy zimną wodą, odcedzamy, mieszamy z warzywami oraz posiekaną miętą, doprawiamy solą i pieprzem. Do kaszy możemy dodać kukurydzę z puszki lub szynkę albo żółty ser (pokrojone w kostkę). Do śniadaniówki warto spakować również suszone figi, morele, migdały oraz pestki dyni i słonecznika.

Fot. Marcin Klaban

Komentarze (5)
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Konkurs

Perfekcyjnie tradycyjnie

Uwolnij swoją kulinarną kreatywność!